Наші послуги

Категорія з нашими послугами

Наші послуги

Одного разу ми задалися питанням, що ж ми робимо. Обслуговуємо комп’ютери і сервери? Робимо надійні мережі? Допомагаємо користувачам? А як ми це робимо?

І ми розібрали на частини нашу роботу, подивилися на неї уважно і створили цей Каталог послуг. Виявилося, пунктів не так вже й мало.

Якісь послуги ми надаємо платно, якісь — безкоштовно, але все це ми намагаємося робити добре і з душею.

  1. ІТ Консалтинг
  • ІТ-аудит інфраструктури підприємства
  • Організація роботи служби інформаційних технологій
  • Проектування інфраструктури підприємства
  • Аналіз та оптимізація ІТ-бюджетів
  • Супровід процесу будівництва будівель і споруд в частині проектування ІТ-інфраструктури.
  • Надання віртуального сервера для роботи в додатках.
  • Адміністрування сервера: забезпечення резервного копіювання на зовнішні ресурси.
  • Адміністрування користувачів, надання прав доступу
  • Проведення регламентних робіт
  • Рішення проблем користувачів при роботі на віртуальному сервері.
  1. Налагодження та обслуговування інфраструктури мережі
  •  Сервери
  • Формування вимог до серверного обладнання. Узгодження конфігурації між постачальниками і клієнтом. Організація закупівлі і доставки обладнання.
  • Монтаж серверного обладнання.
  • Установка операційної системи, установка оновлень, базове налаштування безпеки.
  • Підвищення сервера до контролера домену, створення та налаштування домену, введення в домен.
  • Адміністрування користувачів: створення облікових записів, призначення прав доступу на файлові ресурси.
  • Налагодження підключення мережевих дисків.
  • Налагодження політик безпеки.
  • Налагодження резервного копіювання даних.
  • Налагодження доступу в режимі віддаленого робочого столу (RDP)
  • Встановлення та налаштування нештатного програмного забезпечення.
  • Відновлення дискових масивів.
  • Відновлення даних з резервних копій.
  • Обслуговування сервера, усунення збоїв в роботі серверного програмного забезпечення.
  1. обслуговування комп’ютерів і робочих місць
  • Формування вимог до комп’ютера. Узгодження конфігурації і ціни. Організація закупівлі.
  • Монтаж, підключення робочої станції.
  • Встановлення та налаштування операційної системи та пакету базового програмного забезпечення (БПО)
  • Навчання користувачів базовим навичкам роботи з комп’ютером.
  • Рішення проблем користувачів при роботі з комп’ютером.
  • Оптимізація роботи операційної системи, чистка від несанкціонованого ПО.
  • Лікування від вірусів, видалення root-kit, блокувальників, іншого шкідливого ПЗ.
  • Налаштування поштових клієнтів.
  • Встановлення та налаштування нештатного програмного забезпечення.
  1. Антивірусна система
  •  Установка на сервер консолі адміністрування антивірусної системи
  •  Налагодження політик роботи і оновлень антивірусного ПО.
  •  Установка антивірусного ПО на робочі станції і сервери
  1. Поштові системи
  • Встановлення поштового сервера. Налаштування входить і вихідних конекторів.
  • Налагодження записів DNS: MX, SPF.
  • Налагодження доступу до поштової системи ззовні через веб-інтерфейс або через IMAP, SMTP / POP3
  • Створення поштових скриньок користувачів і груп розсилки
  • Встановлення та налаштування анти-спамового ПО.
  1. Бази даних
  • Встановлення та початкова настройка СУБД MS SQL
  • Створення баз даних. Перенесення баз даних. Налаштування СУБД для підключення.
  • Налагодження резервного копіювання баз даних.
  • Налагодження процедур обслуговування баз даних: дефрагментація баз даних, оптимізації індексів.
  • Відновлення баз даних з резервної копії.
  1. Активне мережеве обладнання
  • Формування вимог до комп’ютера. Узгодження конфігурації і ціни. Організація закупівлі.
  • Монтаж та налаштування мережевого обладнання
  • Налагодження правил фільтрації пакетів, правил маршрутизації, прокидання портів.
  • Налагодження вбудованого dial-in VPN-сервера.
  • Налагодження віртуальних локальних мереж (VLAN)
  1. Мережеві сховища (NAS)
  • Монтаж NAS, підключення до мережі
  • Налагодження параметрів роботи NAS, створення дискових масивів
  • Налагодження взаємодії з Active Directiory (AD).
  • Налагодження прав доступу до мережевих даних.
  1. Регламентні роботи
  • Перевірка доступного місця на жорстких дисках
  • Контроль системних журналів на наявність помилок.
  • Діагностика роботи Active Directory.
  • Контроль резервного копіювання. Тестове відновлення данних
  1. обслуговування оргтехніки
  • Формування вимог до пристрою, підбір, організація закупівлі.
  • Установка і налаштування обладнання.
  • Рішення проблем користувачів при роботі з оргтехнікою.
  • Дрібний ремонт оргтехніки.
  • Організація ремонту оргтехніки в сервісних центрах
  • Управління запасами витратних матеріалів для оргтехніки
  1. Налагодження та обслуговування телефонних систем
  • Налагодження та супровід систем ip-телефонії.
  1. Проектування і створення структурованих кабельних систем (СКС)
  2. Налагодження та обслуговування систем контролю і управління доступом (СКУД)
  • Формування вимог до СКУД
  • Проектування системи, підбір обладнання.
  • Монтаж системи
  • Монтаж контролерів
  • Монтаж датчиків
  • Монтаж замикаючих пристроїв
  • Прокладання кабельних з’єднань
  • Установка програмного забезпечення для управління системою
  • Створення користувачів, груп користувачів, програмування карток або ключів, призначення прав доступу в приміщення.
  • Обладнання робочого місця оператора-охоронця.
  • Налагодження звітів щодо доступу в приміщення.
  • Налагодження вивантаження звітів в зовнішні системи
  • Створення індивідуальних звітів.
  • Тестові випробування, діагностика збоїв.
  • Обслуговування, проведення регламентних робіт
  1. Налагодження та обслуговування систем відеоспостереження
  • Формування вимог до системи відеоспостереження.
  • Проектування системи, вибір рішення, підбір обладнання. Організація закупівлі обладнання.
  • Монтаж системи
  • Монтаж відеокамер
  • Прокладання кабельних з’єднань або інтеграція з СКС
  • Установка програмного забезпечення або обладнання для управління системою.
  • Обладнання робочого місця оператора.
  • Тестові випробування, діагностика збоїв.
  • Обслуговування, проведення регламентних робіт

Детальніше можете читати по розділах.